Mitt 2011.


Nyårstider 2010/2011
Vänner firade 18 jordsnurr
Skidsemester i Branäs
Kärleken spelade stor roll i livet

Ännu en 18-åring!


Vänner förde mig tillbaka till verkligheten från jobbiga inre tankar

18 år! + skolavslutning. Gjorde starten på min sommar!

Sommarjobb med två favoriter
Familjesemestern styrde till London och sedan till västkusten

Några dagar ute på Harstena, avkoppling från vardagen
Njöt till fullu av sommaren!

Som avslut på sommarlovet drog vi ner till Gran Canaria och levde livet!

Fler drog till med 18!

Livet gick utför, ville inte finnas längre. Men samtidigt hittade jag och elin tillbaka till varandra!

Bestämde mig för att komma tillbaka. Drog på Rihanna-konsert med lindus, bästa köpet någonsin!

Klämde även till med ett körkort!

Och avslutar året med fina vänner, jessica 18!


Så trots motstånd och hemska tankar står jag än på benen och redo att ta mig an ännu ett år. Nya tider och nya möjligheter är det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: