skolinlägg


jooo, jag är i skolan... omg såhär dags på en onsdag, pretty amazing eftersom vi börjar 10.10 ... hum. men så blir det när man sover ute på landet. rättså dålig dag igår, så elin erbjöd mig en sovplats hos henne., jag älskar den tjejen♥ tack för du finns,. som sagt, drog till henne direk efter skolan. vi fick hennes kära lilla bror att laga pannkakor :D grymt gott vart dom. fattar inte hur man kan göra såna saker, min pannkakor blir alltid helt misslyckade. tror jag behöver lära mig att laga det, för riktigt gott är det.  aja, sen tog vi en tripp upstairs och först körde rockband med the other brother och sen la vi oss och kolla på kalle och chokladfabriken. jag har nu insett att det typ är helt omöjligt att kolla på den filmen utan att bli fullkomligt sugen på choklad ;)

idag dårå, börjar om en och en halv timme, har två lektioner sen blire att dra sig mot tallåsaulan för att kolla genrep av söders musikal . får väl se vilka som joinar(: nu tänker jag fortsätta att kolla på gossipgirl. hejdå♥


Postat av: elin frykman

Det var tevligt att du kom och hälsade på hos lilla jag ! :D PUSS ME LOVE YOU

2010-05-05 @ 08:54:21 / http://efrykman.blogg.se/
Postat av: frida

det var treligt att jag fick komma o hälsa på lilla du :D ! äslakr dig♥

2010-05-05 @ 09:24:29 / http://fridiisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: