oh, baby baby nooooo


sitter och dukar en gudomlig låt som man aldrig tröttnar på♥ :'D
förövrigt försöker jag hitta nåt som jag kan ha på mig imorgon.. hmm, varför ska det alltid vara såååå svårt? ;( annars så ska jag väl typ ta tag i antingen plugg eller min moppe som står ute och dammar igen.. he he aa jag vet. moppe nu, men känner att jag vill åka lite mer, det är ju kul såå! :D ska försöka tvinga med linda på våran årliga  moppepicknick nu i veckan, torsdag eller fredag maby .. för då är det ju lov :D

veckans planer: onsdag tjejmys hos beccis :D♥ torsdag okänt, fredag klippning, lördag PPPPARTY!
sååå antar att det bara finns saker att längta till, hoppas det håller sig såhär bra nu ettt tag!
nu ska jag hitta på nåt annat, blir nog ett avsnitt av oc sen back to studying .heidå




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: