check-check-checking you out


jaoo det har blivit lite dålig uppdatering och lär inte bli en sådan stor förbättring nu i slutet av denna vecka heller.. (: men jag ör glad, för det bevisar ju bara att jag har bättre saker för mig än att sitta framför datan hela dagarna. :) em okej, sammanfattning de senase dagarna
onsdags blev det en mysig tjejkväll med mina bruuudar :D igår drog jag linda och ellen oss till ellens stuga nära vingåker. vattenpipa, spel och praaat tackar man inte nej till,♥

em, idag då :)
vi kom hem runt halv tio, satte mig direkt o kolla vd♥♥ shit säger jag bara! sen en promenix ner till stan för klippning
-.- ville inte ha det kortare än vad det var... sen mötte jag upp linda ohc albert som det blev att vara med resten av dagen :) sov nån timme hemma hos linda;o sen efter maten blev det avatar hemma hos albert :)
haha, det var länge sen jag skrev såhär detaljerat om min dag ;)
nu ska jag se om jag kan hitta nån bra film, annars blir det o sova. dags o börja tagga för party imorgon! :)

natti nötisar♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: