you're talking like you know me


hejhallååå, jag sitter på i min ensamhet och har det vääldigt tråkigt. väntar på att linda ska skicka iväg ett sms där det står att hon slutat. trots att jag vet att det är mer än en timme kvar så kollar jag mobilen hela tiden, hum måste nog ta o sysselsätta mig med nåt ;o frågan är bara vad ?
aja, sålänge kan jag väl ta o berätta att jag idag gick upp klockan nio.. var hos tandläkaren tjugo över, ush vad onta jag har i munnen! :( åkte vidare, köpte en kjol, lämna cashen till linda och sedan bar det av hemåt för att klippa gräset . nu kan jag meddela att jag är helt slut och vill gå o gräva ner mig. men eftersom jag ska träffa linda snart får jag inte det. hooooppas hon kan få mig gladare och piggare :) puuss gott folk




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: