without saying a word


ligger i sängen helt lam i kroppen. jag har faktist varit duktig idag, TÄNK JAG! :D jag har städat hela huset, varenda litet hörn. och dessutom utan att nån tvinga mig :o nu ska jag berätta vad jag har för problem i hjärnan, det kallas klassfestonfriday-symtom.. händer inte ofta, men när det väl gör det så måste man göra sitt bästa för att inte skämma ut sig liksom :p haha. aja, imorgon ska jag ta o fortsätta, klippa gräset blir det. och även att baka mumsiga cupcakes, eftersom jag inte hann det today (:
nu ska jag och mitt något trötta huvud ta o antingen kolla på nån film eller sova. får se om jag hinner slockna innan jag hittat filmen, så tar och säger natti allesammans♥


haha, några snygga personer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: