nionde juni


jodå, dagen har varit seg men ändå riktigt bra måste jag säga (:
skoooolan tog slut runt halv tre, jag fick med mig beccis hem och vi bakde fram till klockan halv åtta nån gång tror jag (: haha, visst cupcakesen blir riktigt snygga men goda ? nja, lite för sött för min smak.. menmen vafan, jävligt snygga som dekoration iaf ;) just nu ligger jag och lyssnar på lite underbar musik, ska straxt släcka lampan.. trots att det är sovmorgon för min del imorgon så blir det upp tidigt, menmen är man född den tid man nu är så har jag ingen annan att skylla på än mig själv ;) thih. lika bra att klippa gräset då när jag inte har nåt bättre för mig (a) aja, godnatt allesammans, ha en grym sista riktiga skoldag nudå! för det ska jag (: ♥





tihii, sweeet!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: