lite update dårå


dagen har spenderats med en härlig filur som jag saknat nu under lovet. ush, jobbigt att inte få träffa alla som man är van vid att se varenda dag, varje vecka. speciellt ifall det är folk man kanske umgås med mer än bara i skolan. hoppas det blir ändring på det snart.
aja, beccisfisen och jag gjorde väl inte så mycket vettigt. slöa mestadels, lite film och mest catching up liksom (: försökte även lösa helgens partyplaner. gud, lär väl bli skit med dem med, as usaully. blir så jävla trött, kan jag inte bli frisk från allt nån gång. nä, det vill hålla sig kvar tills jag dör av trötthet. ush för allt!

åter till det positiva. imorgon kommer två gullepluttar från göteborg och hälsar på. felicia och sofie, skojsiga brudar. det lär bli skoj! :D
även.....




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: