i've got noooooo life


SOMMARSOMMARSOMMARSOMMARSOMMAR
1. Ditt favoritställe på sommaren?

- Den underbara sandstanden på utlandssemestern... åh, läängtar

2. Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen?

- Med mina bästa vänner på stranden eller framför lägerelden vid solnedgången med nån man gillar.


3. Vad lägger du helst på grillen?
- En saftig köttbit är inte helt fel. Fast det allra mysigaste är grillen och en påse marshmallows med sina bästa en varm sommarkväll.


4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Om några veckor drar jag tillbaka till spanien i några veckor. Andra veckan kommer även sofie med familj ner, åh underbart! Har annars inte så mycket planer, 3 veckors jobb från och med augusti. Lär väl bli lite småresor med familjen, och sen bara att umgås med mina vänner. Love it!

5. Dina bästa sommarfärger?
- Hmm, har fått för mig att blå är javligt snyggt just nu. men vet inte riktigt om det är någon speciell sommarfärg så säger nog gul.

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
- Midsommar framförallt ? annars känns allt som rätt vanligt. liksom sol och bad, överallt. men kanske jordgubbar, mums!

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Har inget speciellt sommarminne jag älskar mest. Alla somrar brukar vara underbara! men sommaren 2008 då jag åkte med linda och hennes familj till portugal. Kan väl säga att den resan slår många rätt mycket. En utomlandsresa är någo som vi pratat om hela vår uppväxt och 2008 blev det som vi ville! oh, önskar vi kunde göra om det.

8. Havet, sjön eller poolen?
- Haha, jadu föredrar nog havet.. men ush så rädd jag är för alla otäcka monster som lever i hevet/sjön. Måste verkligen jobba på att övervinna den rädslan ;o

9. Vad väljer du i glassbaren?
- Nån smaskig isglass. Mums!

10. Vart går din drömsemester?
- Florida.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: