i don't care anymore, i'm sooo over it all


lekt nere på stan med stinis, felicia och sofie - alltid kul :D kom hem med ett nytt nagellack och ett linne. följde flickorna hem, och märkte när jag skulle låsa upp att nyklarna inte var med... utelåst som jag var traska jag hem till linda, (som dock inte var hemma). i väntan inne på hennes rum passa jag på att städa lite, gud vilken snel flika jak er! ;) framåt kvällen cykla vi ner på stan och mötte helen. det blev mys med vattenpipa och lite fika :) trevligt o träffa henne, med tanke på att vi typ inte ser varandra alls längre :/
nuu ska jag ta o måla naglarna, hihi, och sätta igång nån bra film (: natti allesammans♥


juuuste,
bara för jag tagit hål i öööret :D
och bara för jag kommer sakna götborgarna tokigt mycket :( som alltid.. aja, har nåt att se fram emot i aug/sep iaf :')



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: