en händelserik onsdag


idag har jag hunnit med detta:
- kommit 1,5 timme tidigare till skolan
- klagat på min rygg
- cyklat ner till stan med beccis och elin
- införskaffat ett par trosor
- spontanhandlat ett par skoor
- kekat glass med becca
- dragit till djulö med lindis och ellen
- lekt badkruka
- cyklat hem
- klippt gräset
- tagit en lååångdusch med musik
- setat och nördat framför datan
- tagit beslutet att för en gångs skull lära mig franskaglosorna
- lagt mig, och snott åt mig datorn när jag egentligen borde sova

kan sammanfatta det som mycket, men till stor del skojsiga saker :)


en snygg bild från helgens fest !
tog lite bilder idag, frå se om jag orkar och hinner lägga upp nga (:




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: