sådärja, nu ska jag försöka sätta igång igen




mitt liv har mestadels bestått av plugg, plugg, lite vänner och ännu mer plugg. men snart så kan jag lägga allt åt sidan, bara ett kursprov kvar. dock matteC, men vafan. har man fem avklarade så är matte nothing!
aja, fredag idag! kvällen ska spenderas hemma i soffan framför idolfinalen med majsan och ett fet godispåse! :) haha slår vad om att vi båda slocknat innan de sjungit klart sin andra låt, jo jag är trötter. men vad har man att förvänta sig efter sena pluggadagar, lite sömn, ett stort prov och sen lite träning på det. inte energi iaf :)
oj detta blev ett rätt långt inlägg märker jag, sorry ;o
aja sist dårå, det helgen har att bjuda på är lite norrköping med lindis och julklappsköp, lite dop och sen lucia. ska väl försöka klämma in axel på en kant där. men nu är min kära syster hungrig.... puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: