kullbergska huset


åååå gud, mår ju inte precis bättre idag kan jag säga. hostar som en galning, snorar och det känns som huvet ska sprängas vilken sekund som helst :(  men nej, jag drog trots allt detta iväg till jobbet imorse och där sitter jag ännu. vi har varit nere i skyddsrummet och fotat såna panoramabilder, grymt cool skit :) kan ju säga att skyddsrummet inte alls såg ut som jag trodde, det var läskigt där ju. speciellt när jacob sprang runt och gömde sig hela tiden och sedan skrämde livet ur mig :o

efter jobbet drar jag hem till beccisen där hon och nea väntar. kanske dags att börja tagga inför vampiers maraton all night long. starckarna,jag kommer ha smittat ner dem innan kvällen är slut. menmen, jag tänker inte missat. sover hos henne så vi hörs väl imorgon antar jag. hörs!♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: