mjaaauuu


jag älskar sådana torsdagar när man har en grym sistalektions-lärare som förstår sig på oss starckars studerande. det första hon sa när vi kom in i klassrummet var : tänkte att ni skulle få göra ett par kartövningar men jag ger tillbaka proven sen får ni sluta , det är ju trots allt påsk !! snacka om att hon är grym :D bussen tog mig och elin ner på stan där vi mötte elins flickor. drog oss mot coffiehouse och tog en fika för att fira att underbara lovet äntligen var här. har såå jävla ont i foten sedan idrotten idag, men trots smärtan tog jag en skön promenad hem (: nu tror jag att jag ska göra klart den där fysikuppgiften, så att jag äntligen kan känna mig fri och glad över att det är LOV ! :D hejdå alla underbara mates, nu tänker jag se till att få en bra lovstart. HA DET NI MED !♥



hahaa, hitta några crazy bilder från typ 3 år tillbaka... fan va jag hade långt hår :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: