fake a smile


ush för ännu en emodag, lär väl köra på det hela veckan ut, men sen så får det fan vara nog !
okej, min dag än så länge har bestått av en välförtjänad sovmorgon, två lektioner, en promenad i snöslasket ner på stan med elin och sedan ett låååång och varmt bad frmför harry potter. skapligt skönt att bara ligga och ta det lugnt och inte behöva tänka på allt. fastän det är svårt. vill bara säga tack till min älsklingar som orkar stå ut med mig, förlåt och tack. jag älskar er!
kan väl förövrigt säga att jag blir lite gladare när jag tänker på att det är valborg next week. party för fulla muggar med mina favoriter, love it :)
nu ska jag ta o tatag i idrotten och även kanske lite franska., vi hörs kanske senare. heidå :)♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: