aj, min fot :'(


sitter här och tycker synd om mig själv :(  foten är uppsvullen och det gör asont när jag går. såhär gick det till

vi körde innebandy på idrotten, jag sög! fick äntligen tag på bollen och då kommer elin rusande emot mig. vettefan vad som hände, vet bara att jag typ helt plötsligt låg på marken och då hör jag hur foten knakar till som fan. AJDÅ! ställde mig upp och fortsatte spela eftersom jag ville visa de andra att jag egentligen inte är så dålig som jag var då, (jag kände mig som ett stort aprilskämt). aja, körde fastän det gjorde ont. sedan åkte jag ju ner på stan som jag skrev tidigare, kände hur det började göra ondare än förut. kom hem runt fem, märkte då att foten var hur jävla stor som helst.

huuh, jag har ont?! nu vet ni det.hej.då.


Postat av: Albeert

stackare :( <33

2010-04-02 @ 18:51:36 / http://saywtf.blogg.se/
Postat av: frida

:(

2010-04-04 @ 17:13:24 / http://fridiisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: